راه اندازی کلینیک خدمات حمایتی سرطان سینه در بیمارستان حضرت رسول (ص)

راه اندازی کلینیک خدمات حمایتی سرطان سینه در بیمارستان حضرت رسول (ص) روان ما: روان ما: کلینیک تخصصی مخصوص بیماران دچار سرطان سینه در بیمارستان رسول اکرم (ص) به عنوان بزرگترین مرکز درمان سرطان مغز و پستان در کشور افتتاح شد.


به گزارش روان ما به نقل از خبرگزاری ایرنا از معاونت ارتباطات و جذب مشارکت های مردمی مرکز کنترل سرطان ایران، سوزان حجت مدیر این مرکز در تهران اضافه کرد: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) بزرگترین مرکز درمان سرطان مغز و پستان در کشور است و برمبنای آخرین آمار در سال قبل پنج هزار جراحی در رابطه با سرطان در این بیمارستان انجام شده است.
وی با اعلان اینکه با حضور مرکز کنترل سرطان در این بیمارستان، بیماران در مرحله اول تشخیص بیماری از مراقبت های حمایتی و تسکینی برخوردار می گردند، گفت: با همکاری مدیران و متخصصان بیمارستان، فضایی از درمانگاه پوست در اختیار مکسا قرار گرفته و مقرر است کلینیکی چند منظوره برای ارائه خدمات حمایتی و تسکینی در آن راه اندازی شود.
وی اظهار داشت: حضور مکسا در بیمارستان حضرت رسول که بیمارستانی فوق تخصصی و دومین بیمارستان درمانی تومورهای سلولیت در تهران است، موقعیت بزرگی برای این مرکز و امیدمان این است که کلینیک های تخصصی ما بتواند با نهایت قدرتمندی به بیماران دچار سرطان خدمات دهد.
حجت از راه اندازی بخش مراقبت های حمایتی و تسکینی مرکز کنترل سرطان ایران در این بیمارستان در آینده نزدیک آگاهی داد و اضافه کرد: مقرر است بخش مکسا با ۶ تخت راه اندازی شود.
وی همین طور از راه اندازی کلینیک مراقبت از زخم در آینده نزدیک در بیمارستان رسول اکرم (ص) آگاهی داد.
کلینیک لنف تراپی مکسا که قبلا در بیمارستان حضرت فاطمه (س) فعال بود، به بخش یاس مکسا در همان بیمارستان انتقال یافته است.
مرکز کنترل سرطان ایرانیان، خدمات حمایتی و تسکینی را از سال ۱۳۸۸ تا حالا به بالای ۴۰ هزار بیمار دچار سرطان رایگان ارائه کرده است. لنف تراپی تنها قسمتی از خدمات مکسا به بیماران دچار سرطان سینه است.
علاوه بر درمانگاه های مشاوره سرپایی، بخش های درمانی مکسا در بیمارستان های فیروزگر، حضرت فاطمه (س)، شریعتی، مفید و مرکز مراقبت در منزل فعال است.
لنف ادم یا ورم لنفاوی، بیماری است که با تجمع مایع لنفاوی در بدن، خودرا نشان میدهد. این بیماری که علت های ژنتیکی هم دارد، در نتیجه برخی جراحی های مربوط به درمان سرطان سینه نیز پدیدار می شود. مکسا خدمات مربوط به لنف تراپی را رایگان و فقط با پرداخت هزینه باندهای مورد نیاز به بیماران ارائه می دهد.



منبع:

1403/07/16
12:54:13
5.0 / 5
100
تگهای خبر: بیمار , بیمارستان , بیماری , پوست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
روان ما Ravanema
ravanema.ir - حقوق مادی و معنوی سایت روان ما محفوظ است

روان ما

روانشناسی و روانپزشکی